Аутсорсинг на електронна търговия

ИЗНЕСЕНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОНЛАЙН МАГАЗИН

Аутсорсинг на управление на Интернет магазин – изнесени дейности по електронна търговия

Множество онлайн търговци в България стартират своя бизнес като допълнителна дейност, с голям ентусиазъм, с прилична инвестиция в технология и инвентар. Хоби търговията съставлява голяма част от общия фонд на онлайн магазини в България, които по данни на НАП надхвърлят 15 000.

Вложените средства, необходимостта от постоянно обновяване, презареждане на стоки, разнообразие, рекламни дейности, маркетингови активности, надхвърлят ангажимента хоби и голяма част от хоби търговците бързо изоставят любимото си занимание и осъзнават своята неподготвеност в онлайн търговията.

Електронната търговия, като дейност, изисква огромни ресурси. Бизнесът е капиталоемък и ресурсоемък:

Всеки онлайн магазин се нуждае от честота на дейностите и:

  • разнообразие от продукти, продуктови варианти и марки
  • оптимизация на съдържанието, конверсиите, функционалностите
  • обновяване на дизайн, потребителско преживяване
  • обновяване на техническите ресурси – хостинг, система
  • промоционални дейности с ежедневна честота
  • обслужване на клиенти – по телефон, чат, имейл
  • органична реклама
  • платена реклама
  • пространство за складиране на стоки
  • служители
  • обучение на служители, техните компетенции
  • комуникация с подизпълнители – куриери, платформи за продажба от тип маркетплейс

Управлението на електронен магазин е дейност, чиито нужни ресурси нарастват във времето и дори когато онлайн магазин достигне финансово стабилна позиция, неговата пазарна значимост не е гарантирана, поради силната конкуренция и постоянно появяващи се нови пазарни играчи, търсещи ниши и сегменти, с готовност за големи инвестиции.

Ако желаете да възложите всички описани дейности по управление на вашия магазин на външен изпълнител, а вие да се насочите към усъвършенстване на продуктовото портфолио, можете да се запознаете с професионално управление, обслужване и развитие на онлайн магазини, предлагано от професионалисти с опит над 15 години в онлайн търговията в България!

Иноватория предлага услуги по изнесено управление на онлайн магазини, които включват следните дейности:

  1. Техническа поддръжка на онлайн магазин, обслужване на хостинг акаунт;
  2. Обслужване на клиенти – обработка на пратка, изпращане чрез куриерска фирма, проследяване на доставка, обратна връзка от клиент; Телефонни разговори, чат, имейл;
  3. Складиране на продукти – Наем на складово пространство;
  4. Качване на продукти в онлайн магазин;
  5. Споделяне на продукти във фирмени профили;
  6. Регулярно разпращане на бюлетин програма до ваша база данни;
  7. Отчети за представянето;
  8. Промоции, платена и органична реклама (платени форми с бюджет на клиент);
  9. Генериране на съдържание, Блог статии, продуктови описания;
  10. Взаимоотношения с доставчици и подизпълнители – куриерски фирми.

Имате интерес към описаните услуги? Изпратете запитване!
[one_third] ЗАПИТВАНЕ
[/one_third]