10.11.2015 BEYOND CUSTOMER SATISFACTION

На 10.11.2015 година в гр. София, ресторант CORSOще се състои втората по рода си церемония по връчване на наградите BEYONDCUSTOMER SATISFACTION 2015на компании доказали високо качество на предлаганата от тях услугав сферата на туризма, хотелиерство, информационните технологии, автомобилния пазар и др.

 

 

 

 

 

Главен организатор на събитието е ЕксТемпоре Сървизис – водеща агенция за обучение и развитие на персонала в сферата на обслужването с дългогодишен международен опит в областта на хотелиерството, туризъм, международните бизнес отношения, специализирани туристически услуги, авиация и др.

 

 

 

 

Събитието се провежда за втори път в България и целта му е да продължи инициативата по изграждане на висока култура и качество на обслужване. Удостоените с приза компании са постигнали и задържали най – високи резултати от създаването им до днес, чрез инвестиции в обучението и организацията на работа на своя персонал, както и проявили доказано отношение към клиента като стратегия за развитите на бизнеса.

 

 

 

Методът за номиниране на участниците в класирането е периодично атестиране на ниво “таен клиент” и заложените в дългосрочен план цели за развитие във всяка отделна организация, включително персоналните ангажименти на отделния служител, независимо от заеманата му позиция.

 

 

 

„Когато обединението на усилията на водещи фирми в областта на развитието на човешките ресурси и тези предоставящи услуги и продукти на крайния клиент е с цел повишаване изискванията и резултатите на обслужване, и създаване на една нова култура на отношенията, ние се чувстваме удовлетворени, а нашите цели като организатор са реализирани“, сподели Весела Меламед, Управител на компанията.

 

С приза BEYOND CUSTOMER SATISFACTION 2015 номинираните организации са:

 

 

 

 

1. “ЕСкай” – туристическа агенция за онлайн продажба на самолетни билети – номинация на мениджърски екип – за бърза адаптация към нови култури /пазар Турция/ – Реализирани обучения “Клиентът – Този, Без Когото Не Можем”, “Продажби по телефона”, Схема за подбор и оценка на персонала, вътрешна организация на работа и възможности за професионално израстване; Програма “таен клиент”

 

 

 

2. “Орбел Спа” Добринище – хотелски комплекс -номинация “обслужване на клиенти” реализирана Програма “таен клиент” в продължение на две години.

 

 

 

3. Хотел “Дипломат Плаза” гр. Луковит – номинация отдел“Маркетинг и Продажби” – изграждане и внедряване на нова стратегия към корпоративните клиенти; Реализирани обучения “Клиентът – Този, Без Когото Не Можем”, “Маркетинг и продажби”, Програма “таен клиент”;

 

 

 

 

4. “Renault Group” – продажба и сервизна поддръжка на автомобили с марката Renault, Nissan & Dacia; Реализирани обучения “Клиентът – Този, Без Когото Не Можем”; Програма “таен клиент”.

 

 

 

5. Дентална клиника “Д-р Петър Дучев” – франчайз дентална клиника. Реализирани обучения “Клиентът – Този, Без Когото Не Можем”; подбор на персонал;

 

 

 

 

 

6. Верига ресторанти “Щастливеца” – българска верига ресторанти. Реализирана Програма “таен клиент”

 

 

 

 

Партньори на събитието са:

 

 

 

 

Банка ДСК, “Европейска Академия за обучение и развитие”, СЕО клуб България – медия партньор, Ауто мотор и свят България – медия партньор и др.

 

 

 

 

Екипът на ЕксТемпоре Сървизис е убеден, че с подобно събитие ще допринесе за изграждането на платформа за комуникация и споделяне на практики в областта на обслужването, и така ще подържа непрекъсната обратна връзка с клиентите си.

 

 

 

 

 

За допълнителна информация:

ЕксТемпоре Сървизис

Весела Меламед, Тел.: 0899 947 703, v.melamed@ex-tempore.com;