ПЪРВА МЕЖДУНАРОДНА СРЕЩА „КАЧЕСТВО ПРИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ“ СОФИЯ 2017

 

Една от водещите консултантски компании в сферата на обслужването на клиенти ExTempore организира Първа международна среща „Качество при обслужване на клиенти“. Срещата ще се проведе в София, Спа-хотел “Царско село” на 11 октомври 2017 г. и има за цел да се споделят различни доказани практики и международен опит в тази сфера.

 

 

Фокусът върху всеки клиент, високият стандарт на обслужване и топлото гостоприемство са ключът към всеки успех. Ключов елемент от професионалният имидж и конкурентност, са уменията да бъдем в услуга на клиента, способността ни да създадем връзка в дългосрочен план с тях и да ги направим не само лоялни, но и повече – да ги направим Посланици на нашата организация.

Поканени са лектори от водещи компании в България и чужбина. Различни индустрии, различни по големина компании и консултанти в тази област ще споделят опит, практики и стратегии за постигане на максимално удовлетворение на нашите клиенти в дългосрочен план.

Вечерта на официална церемония-коктейл за 4-та поредна година ще бъдат раздадени награди за постигнато високо качество на предлаганата услуга BEYOND CUSTOMER SATISFACTION 2017. Коктейлът ще се проведе в бар „Корсо“, бул. „Цар Освободител“ 10 на 11.10.2017 от 20.00 ч.

Подробности за програмата, лекторите и възможностите за участие, можете да намерите на адрес: http://bg.ex-tempore.com/extempore-presents-first-internationalcustomer-service-summit/

Очакваме Ви!