Принос на CEO CLUB BULGARIA, цитиран от над 70 американски и световни медии

За приноса на CEO CLUB BULGARIA за развитието на коучинг индустрията в България писаха над 70 световни медии, сред които агенция Reuters, американската бизнес телевизия CNBC, Market Watch, ING Direct, Yahoo Finance, Google Finance, местните щатски канали в САЩ на ABC, NBC, FOX, CBS и други.

 

Макар и неочаквано, това стана заради партньорството и подкрепата на CEO CLUB BULGARIA за провеждането през 2011 г. на Майсторските коучинг класове от професионалното сдружение „Ай Си Еф България” (www.icfbulgaria.org). То е българското представителство на Международната коуч федерация (ICF). Класовете са домакинствани от SAP Labs България в София.

 

Приносът на CEO CLUB BULGARIA за инициативата бе анонсиран в световното пространство, след като професионалните коучове по лидерство за изпълнителни директори Петър Горялов и Ирина Горялова бяха отличени с Наградата на президента на ICF (ICF President’s Award) на на 26 септември 2011 г. на Годишната световна конференция на ICF в Лас Вегас, САЩ.

Това е най-високото отличие за “значим принос в областта на коучинга” и се дава всяка година лично от президента на един коуч или организация, избрани от 100 страни. Двамата българи са отличени главно заради пионерските им усилия за навлизането и развитието на коучинг индустрията в България. Освен създатели на първата коучинг компания в България през 2006 г., те съосновават местното представителство на ICF –  “Ай Си Еф България” през 2008 г. Тази година наградата за първи път отиде при двама професионалисти. Ирина и Петър са и първите неанглоезични носители на отличието. Досега с него са удостоявани двама британци, една американка и една австралийка. Сред тях е и сър Джон Уитмор, който пренася един от видовете коучинг от САЩ в Европа през 80-те години на ХХ век.

Що е то коучинг?
Коучингът е професионална услуга от ново поколение за бизнес организациите в България, която директно подкрепя процеса на вземане на решения и реализацията на цели, производителността на компаниите и оттам има значителен ефект върху индустриите и икономиката на страната. Той широко се използва като външна и като вътрешна услуга в бизнес организациите и все повече изпълнителни директори и мениджъри го прилагат като качествено различен подход за постигане на резултати при управление на техните служители и екипи. Според проучване на PricewaterhouseCoopers средната възвращаемост на инвестицията в коучинг услуги е 7 пъти. Според сп. “Харвард бизнес ривю” обемът на коучинг индустрията надхвърля 1.5 млрд. долара годишно.

 

Повече:
http://www.reuters.com/article/2011/09/30/idUS120527+30-Sep-2011+PRN20110930
http://www.manager.bg/news/avtori-na-spmenidzhar-vzeha-svetovna-nagrada

http://novatv.bg/news/view/2011/10/10/21792/